Viime kirjotuksesta tai ylipäänsä täällä käymisestä on kulunut syntisen kauan.. Jotain on sentään tapahtunut, oon saanut lankoja vähenemään ja taas lisääntymään! Projekteja tulee koko ajan lisää mieleen, mutta toteutus laahaa jossain kaukana perässä :) Toisaalta innostuin tuossa välissä tekemään kortteja, tajusin että voi tehdä kivannäksiä kortteja kunnon askarteluvälineillä. Mutta sekin into meni jo hieman ohi, aaltoliikettä tekee tämä mun innostuminen.

Kaikenlasita olen saanut aikaan ja laitan kuvia tuotoksista, kunhan saan ne laiskuuttani siirrettyä koneelle. Vaikka aikaahan mulla nyt pitäisi riittää ->

Olen nimittäin sairaslomalla, yläkroppaan tuli pikku näppylöitä jotka levisi ja kutisi kovasti. Oli sitten käytävä lääkärille näyttämässä, joka antoin diagnoosiksi vesirokon. Noh, voihan nämä lastentaudit sairastaa reilu 20v:nakin.. Määräsi mukavan kasan lääkkeitä, päivässä niitä menee 8kpl. Toisaalta uusien näppylöiden tulo loppui siihen, eikä vanhatkaan kutise. Olo on melkein kuin terveellä, väsyttää vaan tavallista enemmän, joten mikäs tässä sairastaessa.