Tänään mä oon ollut vallan ahkera.. Tai ainakin ahkera omassa mittapuussa, voi olla että tavallinen ihminen tekee just samat hommat normaalina päivänä mitä mä tänää. Mä vaan satun olemaan tavallisesti melko laiska.

Kävin kaupoilla pyörimässä ja silmiin sattui taas mukavaa lankaa. Novitan karusellia, ostin sitten muutaman kerän. Aloin jo neulomaan neuletakkia kummipojalle, joten siis on pienikokoinen. Mutta lanka on niin mahdottoman paksua, että sormet tulee kipeiksi. Pitää välillä tauottaa tekemistä.

Sain myös tehtyä ruuan, peruna-jauhelia-juustovuoka ja haudutettuja vihanneksia. Kerrankin tuli maukas ruoka, maustin jauhelihan sipulikeittoaineksilla.

Niin ja ostin jo nyt parvekkeelle kanervat, Tarjoustalossa oli tarjous 8kpl, 16€. Ajattelin että nyt ne on pakko ostaa, jos meinaa. Muuten käy niin että oon taas ihan liian myöhässä liikkeellä ja kaikki hyvännäköset on jo mennyt. Rangat on jäljellä ja taas jää kanervat saamatta! Ne jo istutin ruukkuihin, vielä pitäisi hommata kuusenoksia siihen ympärille, se on nättiä.

Huomenna pitäisi lähteä taas töihinkin.. Voi uskoa ettei kyllä olis minkäänlaista mielenkiintoa siihen suuntaan. Tässä on viikko oltu, niin on vaikea palata arkeen. Kotona olisi niin paljon parempaa tekemistä.. Kyllä se vaan on niin että työ haittaa ihan liiaksi vapaa-aikaa!